TIP.TOP

easy statistics

Thursday, May 26, 2011

Home Sweet Home~

Assalamualaikum wbt~ ^^,

Today is Thursday~. Yeah~ I’m going back to JB.! \(^____^)/

Huhu.. Setiap kali na balek kg jep musti aQ rase eksaited. Padahal jaO mane la Melaka ngan JB tuh. Aish~ -_____-“ Lagi… baru jek minggu lepas aQ balek JB pastuh selase aQ jejakkan kaki kat Melaka neh semula. And skang aQ na balek JB lagi.?? O.o? 

Minggu depan lak kOmpem-kOmpem aQ kene balek JB lagi... Err~~
aQ neh bukan la ade hOmesick mane pOm. Dua tahun dah aQ dOk kat Melaka neh. Intersesi aQ pun cume sebulan 2minggu jek. Tapi tiap-tiap minggu lak tuh aQ bOle balek JB. Erkk… melampau kah.??

*Bak kata membe aQ, tOkey balak pon bOle bankrap weyh kalO ade anak macam kO.. Ceitt~ =,=

Membe-membe aQ sume jelez tuh. HohOo. Kadang-kadang(tp jarang-jarang) bukan aQ yang na balek sangat, tp Puan Ibu yang suh aQ balek. Macam sekarang neh. Na jadi anak sOlehah, kene la ikOt cakap Puan Ibu kan.kan… Sebab tuh la aQ balek. (^_____^) Hahaa.. Peace No War~

.:: Rumahku Syurgaku~ Yeah, setiap kali balek JB musti fikiran aQ jadi lebih tenang. ^_____^ & mOod na On9 pOm musti ilang. sO, setiap kali aQ balek, musti aQ akan bercuti dari mengupdate blOg & status yang merepek-repek kat mukebuku. Korg pOm xde larh tensen sgt tengOk aQ merapu kan.kan..HohOo~

"kalO larh uma aQ mcm neh, mmg aQ xna kuar uma lgsg. Cute sangat.!"
*sumber google.

sayOnara~ \(^___^)/

1 comment:

  1. enjoy cuti er... alarh.. rajin2 la update blog..

    ReplyDelete

1st Award From AmOi.! ^___^

kenal as yusra.? o.O.??

scholarship.