TIP.TOP

easy statistics

Tuesday, December 11, 2012

At last.......MY G-Day.!!


11 Dec 2012 8.30a.m
Suite-A, Ansar Tower

Bismillahirrahmaannirrahim...dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang~

3rd December 2012 at Dewan Agong Tuanku Cansellor UiTM Shah Alam, 7.30am, Sidang ke-15...

:: I’m officially a graduate student in Bachelor Business Administration (hons) Business Management (International Business) UiTM.!! Hoyeahhh~ \(^-^)/



Err…abaikan muke yang sememeh tu…kelemasan dalam jem nak keluar dewan membuatkan mood kureng sket..hoho (^^,)v

Akhirnya…penat lelah selama tiga tahun berbaloii.. Alhamdulillah~ Terima Kasih ya Allah.


Bila kenang balik zaman belajar dulu, pernah kot terdetik kat hati ni nak berenti belajar sebab tak boleh nak bawak..seriyuss kalo lah aku betul-betul berenti, mesti sekarang neh keje aku hentak pale kat dinding menghitung kesal. Hahahaha

Isk…Dah lepas konvo neh rindu la pulak zaman-zaman belajar neh. Bila dah kerja, dua ratus peratus aku cakap zaman belajarlah zaman yang paling best sekali. Tak payah nak sesak pale pikir mana nak cari duit, sebab semua PAMA dan incek PTPTN dah sediakan..huhu *sebab tuh terlebih lemak =,=’ gugugu…

Okiesss….chaiyok2x As.!! Keje. Kejeee… lalala~

No comments:

Post a Comment

1st Award From AmOi.! ^___^

kenal as yusra.? o.O.??

scholarship.