TIP.TOP

easy statistics

Wednesday, December 12, 2012

Horey-horey after Konvo.!! \(^_^)/



4 Dec 2012

Sepatotnye haritu aku tak cuti… tapi mengenangkan yang selepas ni kemungkinan kteorang takkan and jarang boleh dapat jumpa lagi… aku sanggup taknak balik JB lagi untuk keluar ngan diorang.. heheh. Nasib yang baiknye, bos aku teramat-sangat lah memahami situasi aku neh. Yeay~ ^_^

tapi memang tak plan langsung sebenarnya nak pegi mane… kteorang setelkan jubah, skrol and gambar then baru gerak. Ezza as a driver pon memula tak tau na bawak kteorang g mana.
Nak shopping kat Masjid India and Jalan Tar terase bosan. Jenjalan kat One Utama, Midvalley or Times Square pon macam tak best sebab dah biase gi.
Last-last kteorang gerak g mall yg baru bukak kat Kelana Jaya tuh. Paradigm Mall~

kira neh second time untuk aku ngan Ezza dating kat situ waktu tengok wayang cite Lagenda Budak Setan 2: Katerina…tapi first time untuk cek Fana~ (^_^)v

Lepak makan sampai kembung kat SEOUL GARDEN.!!
And credit pade cek Ezza yang belanja kteorg. Heheh…

Lepak dari 3.45pm sampai 6.30pm. 2jam setengah wooo.??? Hahaaa…Sambil tunggu hujan berenti, seriyus perot rase macam nak meletop makan banyak sangat~ @_@”

Btw, dress code memang tak plan langsung nak pakai sama. But still ladies in pink.!! Hahaaa~

.: hug harder, laugh louder, smile bigger, love longer. Our friendship will remain forever~

No comments:

Post a Comment

1st Award From AmOi.! ^___^

kenal as yusra.? o.O.??

scholarship.