TIP.TOP

easy statistics

Monday, December 17, 2012

DILEMMA DI PAGI HARI BEKERJA~


Situasi yang HARUS aku hadapi setiap kali lepas bangun pagi sebelum nak pergi keje…

.: Bukak wardrobe. Tenung baju-baju yang tergantung sambil suara halus dalam kepala berkata-kata…

baju yang tu dah pakai minggu lepas. Baju ni pon da pakai 2ari lepas. Baju tu macam baru pakai minggu lepas jugak.. eh yang ne bile last pakai ek….. yang tu lak… kaler ne….… bla bla bla…. =_=

pix credit to Mista Gugel~


Urghh… Benci.! Benci.! Benci.! >_<’ walopon baju aku berlambak dalam wardrobe tuh, tapi aku dah tak tau nak pakai baju apa lagi. Arghhhh….. keje kerajaan macam nilah… Langsung takde choice. Memang semedang je kene pakai baju kurung…

Pahamlah aku kenapa akak aku boleh ade sampai 4 ampai penuh baju kurung sahaja kat umah die. Sekali lagi, 4 AMPAI PENUH BAJU KURUNG SAHAJA.!! oke… banyak tak banyak.?? Itu belum nak kire kasut lagi…. =_=’

Isk… apelah naseb. Setiap pagi hah pale aku pikir bende yang sama je… Bukan pening pikir nak setelkan keje ape kat opis, tapi stress memikir nak pakai baju ape... mau botak jugak kepale neh kalo pikir hari-hari…T__T

Baju-baju kurung yang aku ada tuh pon da rotate ntah bape jutaribu ratus puluh kali dah. Sampai aku terpaksa korek balik stok-stok baju kurung lama yang aku rase masih bole di pakai lagi… tu pon siap bole TERbukak hikayat terkenang memori dulukala bersama baju kurung lagi… hoho..

Hailoh, kalo lah baju-baju kurung neh bole bertukar corak-kaler sendiri ke... tak pon bole gayakan dengan style-style yang nampak laen sikit ke kan bagus… =_=’ takdelah orang tengok aku neh dupliket dua tiga kali…

Sampai ade yang kata macam dejavu lak tengok aku sebab dah penah nampak aku pakai baju yang sama dua tiga kali.! ohhh…oke, saya seorang yang sangat kolot dan tidak pandai bergaya.! *sigh~ >_<’

Kalo ikot Incek Abah kata “Hallaaaahh…. Pakai je. Bukan ade orang nak halau balik pon.” Dengan nada sarkastiknye… sob2x T__T itulah lelaki.!! tak paham langsung dilemma yang dihadapi perempuan... ke aku sorang je yang rasa gitu.??? o.O?

Huwaaa~~ ibu, cek na buat baju kurung baru lagi bole tak.??? Sob2x T_T

No comments:

Post a Comment

1st Award From AmOi.! ^___^

kenal as yusra.? o.O.??

scholarship.