TIP.TOP

easy statistics

Thursday, December 13, 2012

Mista Noty yang naughty


Bismillahirrahmaanirrahim~

Tadi godeh-godeh gambar dalam pendrive… sekali terjumpalah gambar si Noty neh. Tak pasti tarikh bile tapi lebih kurang dalam 2-3minggu lepas jugaklaa…



Seyes die neh sangat naughty.!! >_<’ tengoklah gambar tuh… setiap kali aku tengah na gune lappy mesti ade je die kaco... kOnon-kOnon nak bermanjalaa….

Sekali bole lak die landing atas tuh tidO tak bergerak…. Astaghfirullah al-azim. Menguji kesabaran betOl… >_<’ Cemane aku alih ke tepi pon, die tetap na tido atas keyboard lappy tuh jugak..=_=’

hailaaa~~ naseb je lah aku sayang... kalo tak, mau aku campak ke luar bilek jep.. Gerammm.!!


Yang neh lak, gambar taon lepas…



Tapi keadaan tetap tak berubah untuk taon neh. Setiap kali nak tido je, die mesti conquer satu katil untuk die sorangsekOr jek… dok tengah-tengah pulak tuh… T_T aku neh dahla ati lembut-sayang-punye-pasal sO tak nakla kacO die tidO… last-last aku jugak yang kene tidO bawah. sOb2x~

Haih... Rindu lak kat si noty neh tetibe~ 

3 comments:

  1. Haha. Noty la kucing ne. Hehehe. Mungkin Miss Noty agak keyboard lappy tempat wat Massage Kucing kot? 0.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...mungkinla kot. lg satu sbb tmpt tu warm2 sedap wat tido kot. tp kalo tgk gelagat asal die, mmg saje nak kaco xnak bg org wat keje...geram je...;)

      Delete

1st Award From AmOi.! ^___^

kenal as yusra.? o.O.??

scholarship.